Jesteś tutaj: Blog / Rozwój dewelopera HS DOM

Rozwój dewelopera HS DOM

23 grudnia, 2021

HS DOM to rodzinna firma z ponad 25 letnimi tradycjami na deweloperskim rynku Małego Trójmiasta. Spółka przez lata realizowała kameralne inwestycje na terenie Rumi i Redy, przykładając ogromną uwagę do jakości budynków, komunikacji z Klientami, pracownikami oraz dostawcami.

Misją firmy jest tworzenie ponadczasowych i ponadprzeciętnych inwestycji oraz rozwój pozytywnej marki opartej na uczciwości oraz zaufaniu.

HS DOM stara się dopasować produkt idealnie do lokalnych potrzeb, żyć w zgodzie z naturą, środowiskiem oraz wspierać różne akcje charytatywne. Odpowiedzialna marka budowana na dekady, to cel, który przyświeca firmie w każdym działaniu.

G2 TEAM i HS DOM rozpoczęły współpracę od stworzenia złożonej strony internetowej, która może prezentować wiele różnych inwestycji będących w sprzedaży. Mając tylko logo i informacje techniczne, wykonaliśmy szereg prac:

– wizualizacje 3D (wnętrza i zewnętrzne)
– spacery 3D po każdym typie mieszkania
– obrót 360 budynków w ofercie oraz całego osiedla
– projekt makiety strony internetowej (LucidChart)
– projekt graficzny
– programowanie front-end
– programowanie back-end PHP (CMS WordPress)
– WP-Rocket, CDN, Redis (zapewniające optymalizację wczytywania)
– opracowanie treści
– import oferty
– optymalizację seo.

hs-dom-blog2

Proces prac nad stworzeniem nowej strony przebiegał sprawnie, dzięki zaangażowaniu przedstawicieli HS DOM oraz ich pogodnego nastawienia. Dobra atmosfera i poczucie partnerstwa świetnie wpływa na jakość produktu oraz skraca czas wdrożenia.

Obecnie, najważniejszą inwestycją dewelopera jest kompleks Novum Rumia, składający się z 22 budynków i łącznie 440 mieszkań. Jest to spora inwestycja, a dodatkowo rynek Rumi oferuje rozbudowaną podaż nowych mieszkań. Dlatego słuszną decyzją, było opracowanie strategii e-marketingowej, generującej stabilną ilość zapytań.

Wspólnie z przedstawicielami dewelopera, podjęliśmy szereg działań w celu budowy lejka sprzedaży oraz zwiększania świadomości marki. Obecnie przygotowujemy się do uruchomienia oferty na budynek nr 8. Na tą chwilę, udało nam się wspólnie sprzedać 140 mieszkań oraz 7 domów.

hs-dom-projekt-blog

Na co dzień korzystamy z:

Facebook
– prowadzenie profilu
– konfiguracja list remarketingowych (FB, WWW, grupy podobnych odbiorców)
– tworzenie reklam targetowanych w różnorodny sposób.

Google ADS
konfiguracja kampanii – pełen przekrój reklam (słowne, graficzne, remarketing, gmail, Performance Max)
– mierzenie konwersji (formularze kontaktowe, połączenia telefoniczne oraz szereg innych akcji).

SalesManago E-mail Marketing
Akumulacja danych obecnych i potencjalnych Klientów oraz cykliczna wysyłka ofert i nowości.

SMSAPI
Masowa komunikacja sms z Klientami.

OTO-DOM i OLX
Zróżnicowaliśmy tytuły ogłoszeń, dzięki czemu mogły pojawiać się w szerszej liczbie wyszukiwań organicznych long tail.

Youtube
Założyliśmy kanał oraz przesłaliśmy film promocyjny dewelopera. Remarketing w kanale youtube to świetna forma na dotarcie do użytkowników, którzy nawiązali już interakcję ze stroną. Jest to jeden z kanałów, który będziemy dynamicznie rozwijać w 2022 roku.

Instagram
Spółka prowadzi również profil w aplikacji Instagram, który nie jest nastawiony na marketing sprzedażowy, a ukazuje życie firmy od kuchni.

SEO
Dokonaliśmy analizy konkurencji za pomocą narzędzi SEMRUSH oraz Majestic SEO. Przeanalizowaliśmy widoczność, content oraz profil linkowania. Rozpoczęliśmy rozbudowę strony HS DOM oraz pozyskaliśmy linki z powiązanych tematycznie portali i blogów.

schemat-leady-g2team

Odwiedź stronę: hsdom.pl – Mieszkania na sprzedaż Rumia.