Kołobrzeg, 140 apartamentów
Apartamenty Młyńska 10, położone są w centralnej części Kołobrzegu, na Wyspie Solnej. Nowoczesny budynek, składa się z 6 kondygnacji oraz parkingu podziemnego. Obiekt został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami architektonicznymi. Składa się ze 140 apartamentów, które mogą być również wykończone pod klucz. Na parterze, przewidziane jest miejsce na bank, kawiarnię oraz ekskluzywne salony urody.
Zobacz więcejIND.U Kołobrzeg, 66 apartamentów
IND.U to jedna z pierwszych inwestycji mikropapartamentów nad morzem. Inwestycja zarządzana jako condo hotel, to ciekawa forma inwestowania w nieruchomości. Małe metraże umożliwiają zakup apartamentu nawet przez początkujących inwestorów. Doświadczony operator, zapewnia zarządzanie obiektem, jego promocję oraz rozwój i dbanie o interes inwestorów.
Zobacz więcejPuck, 56 apartamentów
Katamarany Zatoka to dwa, przepięknie położone budynki składające się łącznie z 56 apartamentów. Inwestycja położona jest przy Zatoce Puckiej, posiada dostęp do linii brzegowej. Katamarany Zatoka to inwestycja stawiająca na wysoką jakość designu, wykończenia oraz spokój. Jest to drugi dom dla osób zainspirowane życiem nad morzem, sportami wodnymi oraz aktywnością fizyczną.
Zobacz więcejŚwinoujście, 24 apartamenty
Villa 44 to budynek, który idealnie wpisuje się w stylistykę przedwojennej zabudowy, tej nadmorskiej dzielnicy Świnoujścia. Składa się z 24 apartamentów, sprzedawanych w 3 standardach wykończenia. Obiekt znajduje się 200 metrów od morza, w zielonym i cichym miejscu. Do użytku gości oddany zostanie parking podziemny, ogródki oraz nowoczesne windy. Świnoujście to szerokie i czyste plaże oraz piękna przyroda.
Zobacz więcejPolskie wybrzeże to jeden z najczęściej wybieranych regionów turystycznych w Polsce. Dzięki dynamicznie rozwijającej się branży hotelarskiej, sezon nad polskim morzem trwa dziś praktycznie cały rok. Jest to świetne miejsce dla wypoczynku oraz odnowy biologicznej ale również dla inwestorów. W miejscowościach takich jak: Kołobrzeg, Świnoujście, Niechorze, Puck, Grzybowo, Mielno, Sopot czy Gdynia, na rynku znajduje się wiele nowych inwestycji deweloperskich.
Wysoka konkurencja, rosnące koszty działek oraz budowy obiektów, powodują, że bardzo ważna jest odpowiednia strategia sprzedaży, pozwalającą na utrzymanie płynności inwestycji oraz szybki zwrot zainwestowanego kapitału. Konieczna jest synergia w kampanii reklamowej, składającej się z Internetu, reklamy outdoorowej, marketingu szeptanego oraz druku. Reklama i marketing dla deweloperów – G2 TEAM Real Estate Marketing Solutions.