Zobacz Wszystko

Z portali i aplikacji typu social media korzysta obecnie ponad 19 mln Polaków, spraw aby zostali Twoimi Klientami

Dlaczego inwestować w obecność w mediach społecznościowych?

Budowanie realcji

Social media mają za zadanie zbudować społeczność wokół twojej firmy. Twórz wartościowe i przykuwające uwagę treści, a zdobędziesz zainteresowanie i sympatię wśród swoich klientów, którzy będą polecać cię dalej. Pozwól na wyrażanie opinii i dzielenie się doświadczeniami związanymi z produktem i usługą. Tworzymy wartościowe i przykuwające uwagę treści, zdobywamy zainteresowanie i sympatię twoich klientów.

Szeroki zasięg

Komunikacja online sprawia, że treści jakie publikujesz nie mają żadnych ograniczeń. Im ciekawszy content, tym większy zasięg, a dzięki wzajemnym powiązaniom sieci społecznościowych, ta samą treść możemy publikować w wielu kanałach jednocześnie, potęgując efekty i zasięg. A wszystko to precyzyjnie określone względem celu i twojej grupy docelowej.

Dwukierunkowa komunikacja

Zdobywaj informacje o swojej ofercie i produktach w czasie rzeczywistym, z niezliczonej ilości źródeł. Jeszcze nigdy pozyskiwanie opinii, bezpośredni kontakt z klientem oraz odpowiadanie na jego potrzeby nie było tak łatwe, szybkie… i tanie. Wystarczy powierzyć to zadanie doświadczonemu zespołowi specjalistów.

Kreowanie wizerunku

Każdy z portali społecznościowych odpowiada na inne potrzeby kreowania wizerunku, a wybór kanału zależy od branży w jakich działasz. To co łączy obecność firm w social media, to wizerunek marki otwartej, skracającej dystans oraz inwestującej w relacje ze swoimi klientami. Zostań partnerem, doradcą, specjalistą – odpowiadaj na potrzeby, rozwiązuj problemy!

Dynamiczne pozyskiwanie
odbiorców

Interakcja, to słowo klucz mediów społecznościowych. Działasz na wielu płaszczyznach jednocześnie, zdobywasz polubienia, komentarze, reakcje, wyświetlenia – zbierasz opinie i rozmawiasz ze swoimi klientami „na żywo”. Umiejętne zaplanowanie tego typu działań w czasie, przekuwa zainteresowanie na trwałą lojalność i zaufanie względem twojej firmy.

Ścisłe targetowanie

Płatne działania promocyjne z social media są niczym marzenie każdego reklamodawcy. Określamy obszar (co do kilometra), wiek, płeć, zatrudnienie a nawet stan cywilny czy posiadanie zwierząt domowych. Każdy biznes znajdzie precyzyjnie własną grupę docelową. Budżet reklamowy warto powierzyć specjalistom znającym wszystkie tajniki narzędzi płatnej reklamy.

Poznaj najpopularniejsze kanały social media

Rozpocznij działania, zwiększ zasięgi oraz uzyskaj nowe leady

Obsługiwane branże

Słownik pojęć

Zapytaj o ofertę