Trudno dziś myśleć o rozwijaniu swojej firmy, jeśli nie zadbamy o widoczność naszej marki w sieci. Kolejność, w jakiej wyświetlają się linki w wynikach wyszukiwania zależy od wielu czynników. Pozycjonowanie stron to właśnie proces analizy tych czynników a następnie poprawa właściwych elementów, prowadzących do podniesienia pozycji danej strony. Przekłada się to bezpośrednio na większą liczbę odbiorców i wymierne zyski dla firm. Widoczność strony w Internecie to także korzystny wpływ na wizerunek marki.
Wyszukiwarka Google systematycznie poprawia algorytm odpowiedzialny za ocenę wartości stron internetowych. Jeśli zależy nam na skutecznym pozycjonowaniu warto zlecić je profesjonalistom. Działania na własną rękę mogą skończyć się nałożeniem na stronę dotkliwych kar, które spowodują znaczny spadek jej pozycji w wynikach wyszukiwania.
Wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania oznacza więcej wyświetleń potencjalnie zainteresowanych odbiorców. Statystyczny internauta najczęściej ogranicza swoje poszukiwania do pierwszej strony wyników, dlatego skuteczne pozycjonowanie ma bezpośredni wpływ na wzrost sprzedaży i zysków firmy. Dzięki wyższym pozycjom nasi klienci otrzymują lepszą konwersję oraz zwrot z inwestycji.
O pozycjonowaniu stron www słyszał zapewne każdy właściciel strony internetowej. Na czym dokładnie ono polega? Działania z zakresu SEO, czyli optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych obejmują odpowiednią konfigurację wszystkich elementów strony. Są one związane zarówno z jej działaniem od strony technicznej, jak i umieszczonymi na niej treściami. Pozycjonowanie strony zmierza do poprawy pozycji witryny w sieci w odpowiedzi na określone sformułowania. Wybór odpowiednich fraz kluczowych jest bardzo ważny – dla jak najlepszych działań niezbędna jest analiza rynku w obszarze działalności firmy oraz konkurencji. Trafne frazy kluczowe powodują, że na naszej stronie pojawia się większy ruch o realnym potencjale konsumenckim.
Oprócz optymalizacji względem robotów wyszukiwarek, pozycjonowane strony są też o wiele bardziej atrakcyjne dla odbiorcy – zawdzięczamy to szybszemu wczytywaniu się stron, intuicyjnemu designowi i bezpieczeństwu witryny. Pozycjonowanie strony sprawia, że jest ona nie tylko wirtualną wizytówką i prezentacją oferty firmy, ale także realnym narzędziem marketingowym. Przez dotarcie do precyzyjnie określonej grupy odbiorców przedsiębiorstwo ma szansę zwiększyć sprzedaż, rozpoznawalność oraz budować swoją markę.
Pozycjonowanie to obecnie jedno z najbardziej efektywnych narzędzi reklamy i promowania firmy w Internecie. W naszej pracy posługujemy się content marketingiem, pozyskiwaniem linków Trust Rank, budową platform blogowych oraz optymalizacją stron internetowych. Posiadamy niezbędną infrastrukturę serwerową oraz narzędzia potrzebne do osiągania wyników w konkurencyjnych branżach. Pracujemy dla małych i średnich firm, sklepów internetowych oraz korporacji. Pracujemy w modelu abonamentowym.
Showcase
Prezentacja 45 projektów zrealizowanych w latach 2019 – 2024. Zapraszamy do sprawdzenia naszego potencjału.
Strony internetoweProjekty dla deweloperów
Prezentacja projektów zrealizowanych dla Klientów działających w branży deweloperskiej.
Strony internetowe & MarketingShowcase #2
Prezentacja wybranych projektów zrealizowanych w latach 2015 – 2020. Zapraszamy do sprawdzenia naszego potencjału.
Projekty UX/UIHS DOM Deweloper
Stworzyliśmy zaawansowaną stronę internetową dla dynamicznie rozwijającego się dewelopera, działającego na rynku Trójmiasta.
Strona firmowaAxtel
Axtel to producent i globalny dostawca sprzętu oraz usług dla branży ICT. Firma produkuje najwyższej jakości słuchawki, telefony IP, kamery internetowe oraz dostarcza zaawansowane rozwiązania komunikacyjne dla przedsiębiorstw.
Strona firmowaAlphta Digital Lab
Software house z Berlina, projektujący oraz wdrażający aplikacje internetowe, strony oraz portale. Alphta Digital Lab oraz G2 TEAM stanowią jedną grupę.
Strona firmowa