E-marketing

Marketing internetowy to jedna z najważniejszych form promowania działalności firm. Eksperci zajmujący się reklamą zgodnie przewidują, że w kolejnych latach wydatki na tego rodzaju usługi będą coraz większe. Jest to wynikiem skuteczności narzędzi e-marketingu, które pozwalają firmom dotrzeć do potencjalnych konsumentów i przedstawić im swoją ofertę w atrakcyjny sposób. Nasz zespół dysponuje doświadczeniem zdobytym na przestrzeni lat, które wykorzystujemy do wsparcia działalności naszych klientów. Pomagamy zwiększać zainteresowanie marką i osiągamy doskonałe rezultaty.

Zaufana marka

Współcześni konsumenci są coraz bardziej odporni na tradycyjne formy reklamy. Agresywne promowanie swojej działalności powoduje, że potencjalni klienci tracą zaufanie i sympatię do marki. Alternatywą jest przemyślana strategia e-marketingowa, która pozwala firmie skutecznie dotrzeć do określonej grupy odbiorców i budować zaufanie do swojej marki.

Prosto do celu

Działania z zakresu marketingu internetowego muszą być dopasowane do specyfiki branży i strategii rozwoju firmy. Integracja wszystkich działań w połączeniu z profilowaniem odbiorców gwarantuje najwyższą skuteczność i realizację przyjętych celów – zwiększenie sprzedaży oraz rozpoznawalności firmy w świadomości odbiorców.

Marketing internetowy

E-marketing to wszystkie działania zmierzające do zwiększenia zysków i poprawy wizerunku firmy. Trzeba jednak odróżnić marketing od reklamy – tutaj mamy do czynienia ze złożonym procesem długofalowej komunikacji pomiędzy firmą a klientem. Marketing internetowy skupia się właśnie na konsumentach – na określeniu i zaspokojeniu ich potrzeb.

Promocja marki w Internecie powinna opierać się na kompleksowej analizie celów, jakie chce osiągnąć firma. Na tej podstawie planujemy odpowiednią strategię działań, którą stopniowo wprowadzamy w życie. Kluczowe w kampanii marketingu internetowego jest między innymi targetowanie, czyli definiowanie określonej grupy odbiorców. Dzięki temu mamy pewność, że przekaz reklamowy trafia do konsumentów zainteresowanych naszą ofertą. Targetowanie pozwala też zoptymalizować nakłady poniesione przez przedsiębiorcę na działania reklamowe.

W zależności od przyjętych celów wybieramy odpowiednie narzędzia z zakresu marketingu internetowego. Podstawą jest atrakcyjna wizualnie, wartościowa i zoptymalizowana firmowa strona internetowa. Następnie wdrażamy kolejne działania e-marketingowe – mogą to być między innymi: reklamy AdWords, prowadzenie profili w mediach społecznościowych, kampanie w social media, pozycjonowanie stron internetowych, copywriting, spójna identyfikacja wizualna.

W czasach dominacji sfery wirtualnej i przemian cyfrowych przedsiębiorca nie może sobie pozwolić na zaniedbanie swojego wizerunku w Internecie. Nasze kompleksowe podejście do e-marketingu to gwarancja sukcesu.

Zapytaj o ofertę