Branding to głos Twojej marki i wartości jakie reprezentuje. To unikalność. Branding to konsekwencja na wszystkich polach komunikacji i długofalowe budowanie wizerunku oraz więzi z klientem. Spersonalizowany branding to podstawa każdego aspiracyjnego biznesu.
Logo to pierwszy kontakt z Twoją marką i pierwsze budowanie wrażenia. Dobry logotyp w niemal nieuchwytny sposób umie przekazać wartości i charakter marki, a co za tym idzie, przyciągnąć odpowiednią grupę docelową. W profesjonalny sposób zrealizujemy Twoją wizję, dzięki kompetencjom i doświadczeniu naszych specjalistów.
Branding można nazwać budowaniem świadomości marki. Nadajemy marce osobowość i kreujemy związane z tym emocje. Na branding składają się m.in. nazwa, logo, design, wartości i wizja, hasła reklamowe – a przede wszystkim strategia komunikacji. G2team zajmie się tym kompleksowo dla Twojego biznesu.
W dobie internetu wiele osób zwiastowało koniec reklamy OOH (out-of-home). Nic bardziej mylnego! Outdoor ewoluował, rozwinął się o nowe technologie oraz realizacje nie zaburzające w krzykliwi sposób otoczenia. Projektowanie bannerów, billboardów, plakatów czy backilightów. Ekspozycje sklepowe, oklejanie witryn i samochodów – zajmiemy się tym dla Ciebie.
Internet to miejsce, które nie ma tajemnic przed naszymi specjalistami. Wysokie pozycje w Google, kampanie sprzedażowe i wizerunkowe, prowadzenie mediów społecznościowych czy mailingi. Zrealizowaliśmy już setki działań online dla naszych klientów – od konceptu po osiągnięte cele. Przedstaw nam swoje oczekiwania, a my przygotujemy skuteczną strategię.
Unikalność – to słowo klucz copywritingu. Treść odpowiadająca na potrzeby użytkowników Google i odpowiednio dostosowana do wymagań wyszukiwarki. Na naszym koncie znajduje się już tysiące copywriterskich treści. Karty produktu czy opis oferty, branżowe artykuły specjalistyczne z obszaru nieruchomości, produkcji czy sprzedaży. Mamy w tym obszarze unikalne doświadczenie.
Powierzenie wyboru nazwy firmy, produktu czy inwestycji w ręce (…i głowy) z zewnątrz, pozwala spojrzeć na temat z nieszablonowej perspektywy. Nazwy chwytliwe i wpadające w pamięć. Naming to dla nas wypadkowa pomysłów całego zespołu g2team. Analizujemy, kreujemy i przedstawiamy pomysły, z których klient wybiera najatrakcyjniejszy.
Zdobądź swój unikalny głos i bądź o krok przed konkurencją.
Można śmiało postawić tezę, że nie ma „za małych” biznesów na branding. Widzimy to niejednokrotnie, kiedy z pozoru niewielkie firmy wychodzą poza znaną strefę komfortu i przyzwyczajeń – i przejmują lokalny rynek. Mowa o osiedlowej pizzerii, mechaniku samochodowym czy przychodni medycznej. To one wyróżniły się na tle konkurencji – unikalnym językiem, nazwą, kolorystyką, sloganami, wartościami i wizją. Od lat konsekwentnie prezentują te same unikane cechy i komunikują się tym samym stylem. Określiły precyzyjnie swoją grupę docelową i budują z nią trwałą wieź. Do wartości jakimi są jakość produktów czy świadczonych usług – dodały coś extra. Coś do mówi klientom – tak!, staramy się o Twoją uwagę i o to byś wybrał właśnie nas, i będziemy na to systematyczne pracować.
Czym właściwie jest branding? Branding to z pewnością nie jest wyłącznie logotyp czy nazwa. To jedne z kluczowych jego elementów, ale nie jedyne. Branding to proces budowania świadomości marki i doświadczenia jakie powinien mieć klient po kontakcie z nią. To doświadczenie generuje odpowiednie emocje, przywiązanie i chęć należenia do tej wyjątkowej społeczności klientów firmy. To finalnie, lojalizacji klientów w czasie i budowanie sieci oddolnych ambasadorów marki, którzy poleceniami i opiniami będą promować ją dalej.
Do brandingu zaliczamy, oprócz wspomnianego logo, nazwy czy identyfikacji wizualnej, także strategię marketingową, wartości i wizję marki, język komunikacji, wybrane kanały komunikacji oraz reklamy i promocje. Wszystko to tworzy spójną całość, którą podążają wszyscy pracownicy firmy prezentując ją na zewnątrz.
Branding to proces, który zawsze rozpoczyna dogłębna analiza rynku i branży, analiza konkurencji oraz poznanie produktu lub usługi nad jaką pracujemy. To nakreślenie pełnego obrazu pozwala wytyczyć indywidualną ścieżkę, która wyróżni firmę na tle podobnych tego typu biznesów na rynku.
W ramach brandingu oferujemy kompleksowe prace realizowane przez świetnie uzupełniający się zespół specjalistów g2team – PR-owcy, graficy, project managerzy, programiści, specjaliści Google Ads i social media.
Dobór specjalistów do zadania zależy od zakresu prac, na który mogą się składać: przygotowanie nazwy, opracowania logo i księgi znaku, dobór kolorystyki i typografii, materiały drukowane, materiały POS (wizytówki, naklejki, ulotki, plakaty, standy, teczki, itd.), a także prace z zakresu marketingu internetowego (copywriting na stronę www: zawartość strony i blog, treści i grafiki social media, prowadzenie kampanii Google Ads oraz Facebook Ads).
Zajmujemy się również rebrandingami, czyli odświeżaniem wizerunku firmy, bazując na jej dotychczasowych doświadczeniach i zmieniającym się otoczeniu konkurencyjnym oraz klienckim. Często nawet kilka niewielkich zmian, jak poprawa logotypu, nowy sposób komunikacji wartości i zalet, może wyprowadzić brand ze stagnacji i powiększyć dotychczasową bazę klientów.
Logotyp to podstawowy element każdej identyfikacji wizualnej firmy. Dobry logotyp powinien podkreślać charakter biznesu i komunikować się z odpowiednią grupą docelową. Na projekt logo składa się typografia + sygnet (znak graficzny). Czasami dwa te elementy występują osobno, a wybór docelowego logotypu jest często kwestią subiektywną i zależy od preferencji klienta. Specjaliści g2team pomogą zaprojektować logotyp, który najlepiej będzie korespondować z branżą oraz osobowością firmy.
Każda praca nad logotypem rozpoczyna się od poznania preferencji klienta, analizy branży i konkurencji oraz zebrania inspiracji. Przygotowujemy zestaw kilku propozycji, z których wybierana jest jedna i dalej rozwijana. Projektowanie logotypu kończy się przygotowaniem pełnej księgi znaku. Zbiór informacji o możliwych wariantach kolorystycznych, tłach, polu ochronnym i zasadach stosowania logo w późniejszym powielaniu na różnych nośnikach informacji – online i offline.
Kluczowymi elementami każdej identyfikacji wizualnej są nazwa firmy i jej logotyp. Elementy te umieszczane są w księdze znaku wraz z wytycznymi jak je stosować. Na identyfikację wizualną składa się również przyjęta kolorystka i szablony dla rożnych form stosowania znaku, nazwy i kolorów – zarówno dla materiałów drukowanych i online.
Identyfikacja wizualna pozwala zachować profesjonalną spójność w prezentowaniu firmy na zewnątrz, nie ważne czy mówimy o samochodach firmowych, stopce mailowej czy ulotkach. Harmonia wizerunku to jasny i spójny przekaz do klientów, którzy widząc profesjonalizm z jakim podchodzimy do biznesu, utożsamiają go z jakością oferowanych produktów czy usług.
Elementami identyfikacji wizualnej są: wizytówki, ulotki, teczki, papier firmowy, projekty witryn, projekty naklejek na samochody służbowe, odzież firmowa, reklamy outdoorowe, reklamy online.
Reklama zewnętrza OHH (out-of-home) nadal cieszy się niegasnącą popularnością, choć jej formy zmieniają się i obejmują coraz to nowe nośniki informacji (np. backlighty, murale). W zależności od rodzaju reklamy, odpowiednio dostosowujemy przekaz: ilość treści, wielkość typografii oraz kolorystykę to formatu. Zajmujemy się projektami billboardów, bannerów, reklam kierunkowych, reklam na budynkach, na przystankach oraz reklam świetlnych.
Komunikacja z klientami poprzez social media stała się nieodłącznym elementem każdej strategii marketingowej. To tam przekazujemy treści budujące i podtrzymujące relacje. To tam nasza marka otrzymuje głos, systematyczny, spójny, przełamujący barierę firma-klient.
W zależności od rodzaju działalności (rozrywkowa, nieruchomości, zdrowotna, budowlana, itd.) i grupy docelowej (wiek, zainteresowana, wykształcenie, status zawodowy, itd.) odpowiednio dobieramy narzędzia i platformę socialową do biznesu: Facebook Instagram, LinkedIn, Tik-Tok.
W ramach obsługi profili social media zajmującym się kompleksowo projektowaniem grafik i dynamicznych form reklamowych. Projekty grafik w tle oraz szablony postów. Znamy doskonale środowisko Facebook Ads oraz Instagram Ads. Przygotowujemy formy reklamowe dostosowane od miejsca publikacji (wymogi techniczne, rozdzielczość) – reklama kwadrat i pionowa na tablicy, prawy górny róg, reklamy w rolkach i relacjach, reklamy remarketingowe, itd.
Materiały reklamowe będące stałym wyposażeniem firmy, takie jak ulotki, foldery czy katalogi, ale także materiały na eventy, konferencje czy prezentacje. Do wykorzystywania przez sprzedawców czy handlowców – wersje do druku i online. Zajmujemy się kompleksowym projektowaniem m.in.: długopisów, teczek, flag, tablic informacyjnych, papieru firmowego, ulotek, plakatów, bannerów, folderów, katalogów i odzieży formowej.
Copywriting nazywany jest również marketingiem treści i stał się jednym z podstawowych źródeł dostarczania wartościowych materiałów dla swoich klientów oraz dla wyszukiwarki Google. Mówiąc o copywritingu najczęstszej mamy na myśli treści: strony internetowej (opis oferty, karty produktowe, blog), dedykowane publikacjom w social mediach oraz reklamowe.
Tworzenie użytecznych i unikalnych treści (contentu) to aktualnie podstawa w zdobywaniu wysokich pozycji w wyszukiwarce Google. To także rozwiązywanie problemów Twoich klientów oraz odpowiedzi na konkretne pytania jakie pojawiają się w wyszukiwarce. W sposób naturalny dzielimy się swoją wiedzą budując w oczach klientów pozycję eksperta branżowego i przewagę nad konkurencją.
g2team na stałe współpracuje z zespołem copywriterów, z których każdy specjalizuje się w innym obszarze copywritingu oraz posiada doświadczenie w rożnych tematykach i branżach. Treści uzupełnione są o słowa kluczowe, które użytkownicy wpisują i wyszukują w Google. Analiza słów kluczowych odbywa się poprzez specjalistyczne narzędzia badające dane historyczne dla poszczególnych branż. Dodatkowym elementem copywritingu jest przygotowanie meta danych treści, takich jak title, description, nagłówki H1, H2, H3.
Strategia komunikacji to złożony dokument i program – zawierający wszystkie niezbędne elementy budowania tożsamości marki. Mówimy tutaj o wyznaczeniu grupy docelowej (lub grup docelowych), wartościach, wizji rozwoju, stylu komunikacji oraz kanałach marketingowych i reklamowych gdzie realizowana będzie strategia. Zawiera charakterystykę otoczenia konkurencyjnego, a także przewagi lub słabości względem konkurencji.
W strategii definiujemy długofalowe cele jakie ma ona osiągnąć, można je także określić konkretnymi poziomami zasięgu, udziału w rynku, sprzedaży czy marży produktu. Istotny elementem strategii jest również kalkulacja koszów poszczególnych działań marketingowych.
W content marketingu liczy się przede wszystkim unikalność i kreatywność. Tworzenie treści odpowiednio dopasowanych do grupy docelowej i kanału komunikacji w jakim będą publikowane. Mowa o treściach pojawiających się na stronie internetowej, na portalach branżowych, YouTube czy social media. To także marketing viralowy, który umiejętnie wykorzystuje zmieniające się otoczenie firmy czy bieżące wydarzenia lokalne, w Polsce czy na świecie, do tworzenia treści oryginalnych i intrygujących, rozpowszechnianych indywidualnie przez odbiorców.
Content marketing ma za zadanie zwiększenie zasięgu i rozpoznawalności, a w odpowiednim momencie, za umiejętne zamienianie konsumenta treści – na nowego klienta firmy.
Stworzenie chwytliwej i zapadającej w pamięć nazwy nowej firmy czy produktu może być nie lada wyzwaniem. I dotyczy się to niemal każdej branży. Wymyślenie nazwy dla inwestycji deweloperskiej czy restauracji – jednocześnie oryginalnej i nawiązującej do działalności firmy, może pochłonąć wiele godzin wytężonej pracy. W takich chwilach warto rozważyć powierzenie tego zadania specjalistycznej firmie.
G2team to firma o ugruntowanej pozycji na rynku, której najlepszą wizytówką są zrealizowane projekty i portfolio. Profesjonalne tworzenie logotypów, materiałów reklamowych, prowadzenie kampanii Google Ads i Facebook Ads, budowa zintegrowanej strategii marki oraz branding.
Porozmawiajmy telefonicznie lub spotkajmy się w naszym biurze w Poznaniu.