Zobacz Wszystko

700 mln zł

Wynosi wartość inwestycji deweloperskich, które wspieraliśmy
efektywnym marketingiem w Internecie

  • #strony internetowe dla deweloperów
  • #3D
  • #marketing
  • #social media
VILLA 44
Filozofia pracy

Nieruchomość jest symbolem bezpieczeństwa. Może to być dom do którego się wraca lub inwestycja, która powinna zabezpieczać kapitał.

BEZPIECZEŃSTWO

Branża deweloperska jest jedną z wiodących gałęzi gospodarki. Inwestycje mają wiele ważnych społecznie ról. Od tworzenia miejsc zamieszkania, przez miejsca wypoczynkowe, po popularny i uważany za bezpieczny środek tezauryzacji majątku. Uważamy, że każda inwestycja powinna mieć schludny i godny wizerunek. Pracujemy nad stronami internetowymi, brandingiem, wizualizacjami deweloperskimi oraz komunikacją z Klientami. Budując pozytywny przekaz, świetne relacje oraz wysoką sprzedaż. Naszym celem jest współtworzenie projektów deweloperskich mających szeroki impakt w swoim otoczeniu.

Efektywne rozwiązania dla dewelopera
01
02 03 04 05 06

01 Strony WWW dla deweloperów

Projektujemy kompleksowe strony internetowe dla deweloperów. Proces projektowania rozpoczynamy od gruntownej analizy inwestycji, otoczenia, konkurencji oraz rynkowych trendów.

Przygotowujemy projekt funkcjonalny (UX Design), który zawiera wszelkie konieczne informacje na temat inwestycji: prezentację, ofertę, wyszukiwarkę oraz interaktywne elementy. Opracowujemy również treści na strony internetowe, wizualizacje, zdjęcia z drona.

Odpowiednio przygotowana strona internetowa, posiada nie tylko atrakcyjną warstwę wizualną oraz merytoryczną, jest także wsparciem dla biura sprzedaży. Intuicyjne formularze kontaktowe pozwalają Klientom wysyłać zapytania o wycenę oraz dodatkowe informacje a połączenie ich z systemem CRM pozwala stworzyć przejrzysty lejek sprzedaży.

Wdrażamy również automatyczne generatory ofert oraz wszelkie udogodnienia dla biura sprzedaży, tak aby mogło obsłużyć dużą ilość zapytań. Wszystkie strony internetowe posiadają wersję responsywną (RWD).

Wyślij Brief
Projekt Strony Internetowej dla dewelopera
02

02 Wizualizacje 3D

Wizualizacje obiektu, to kluczowe materiały na początkowym etapie realizacji inwestycji deweloperskich.

Nasze doświadczenie wskazuje na to, iż oprócz lokalizacji, ceny oraz wartości dodanej, to jeden z głównych czynników powodujących kontakt Klientów z biurem sprzedaży. Wizualizacje powinny być przygotowane w sposób profesjonalny i szczegółowy. Możemy Państwu zaproponować najwyższej klasy wizualizacje zewnętrzne, wnętrza oraz spacery 3D.

Oprócz odpowiedniej kolorystyki, jakości tekstur oraz przyrody, warto ukazać inwestycję z każdej strony oraz jeśli znajduje się w ciekawej lokalizacji, wykonać również wizualizację wraz z rzeczywistą okolicą uchwyconą za pomocą kamery drona.

Zobacz portfolio
03

03 Social Media dla deweloperów

Kanały Social Media jak Facebook oraz Instagram to jedne z głównych źródeł ruchu prowadzącego na strony internetowe inwestycji deweloperskich.

Dzięki odpowiedniemu dobraniu grupy docelowej, reklamy trafiają do dziesiątek lub setek tysięcy użytkowników, generując wiele zapytań.
Social Media, pozwalają szybko wypromować inwestycję deweloperską, jest to również wciąż bardzo atrakcyjne cenowo. Często pojedyncze interakcje użytkowników z reklamami kosztuje jedynie kilka groszy.

Zastosowanie remarketingu na portalach facebook oraz instagram, powoduje, iż ekspozycja reklamowa inwestycji jest ciągła a jej połączenie z reklamami w wyszukiwarce, sieci reklamowej Adsense oraz na portalu YouTube zapewnia nieprzerwaną promocję. Marketing dla inwestycji deweloperskich.

Wyślij Brief
04

04 SEO i Google Ads

Przy realizacji projektów o dłuższym horyzoncie czasowym, zalecane jest również zadbania o to, aby pozyskiwać ruch z wyników organicznych, czyli wyszukiwarki Google.

Rozbudowa witryny internetowej o ciekawe treści, dokładne opisanie inwestycji, zalet, lokalizacji wraz z wdrożeniem strategii linkowania, umożliwi pozyskiwanie stałego, relatywnie taniego ruchu. Przykładowe frazy to np. “apartamenty na sprzedaż nad morzem” czy “mieszkania na sprzedaż Poznań”. Ponad 90 % internautów przegląda jedynie pierwszą stronę wyników wyszukiwania.

Wysokiej jakości treści w połączeniu z wysokim autorytetem strony, zapewnią wysokie pozycje, które przełożą się na wzrost ilości zapytań. Posiadamy status Certyfikowany Partner Google.

Wyślij Brief
seoisem dla deweloperow
05

05 CRM

Proste i funkcjonalne oprogramowanie CRM dla biura sprzedaży to kluczowe narzędzie do optymalizacji oraz analizy sprzedaży.

Inwestycje deweloperskie pozyskują leady (zapytania o ofertę) z wielu różnych źródeł. Są to zapytania przesyłane poprzez pocztę e-mail, z formularzy kontaktowych na stronach, landing page oraz kampanii reklamowych.

Aby odpowiednio zarządzać przepływem zapytań oraz ich statusem w lejku sprzedaży, konieczne jest wdrożenie CRM, który umożliwi pracę większej ilość osób oraz wygeneruje przerzystą ścieżkę Klienta od złożenia zapytania ofertowego po zakup.

Wyślij Brief
06

06 Konsulting

W każdej branży liczy się doświadczenie. Książkowa wiedza oraz teoria, często rozmija się z realnym rynkiem a znajomość jego cech stanowi kluczową przewagę konkurencyjną.

Do tej pory, udało nam się zrealizować kilkanaście inwestycji deweloperskich, których łączna sprzedaż przekroczyła ponad 200 milionów złotych. Na bazie realnych projektów, komunikacji z Klientami, analizy wydatkowania budżetów reklamowych, potrafimy ocenić projekty deweloperskie, ich potencjał oraz preferowane kanały komunikacji.

Inwestując dziesiątki milionów złotych, nie warto polegać na przeczuciu oraz utartych schematach, zaufaj naszej wiedzy i rozwijaj swój biznes szybciej niż rynkowy peleton.

Wyślij Brief
konsulting dla deweloperow
07

07 Print & Outdoor

Dopełnieniem marketingu każdej inwestycji są spójne reklamy zewnętrzne oraz materiały drukowane jak: katalogi deweloperskie, karty mieszkań, ulotki, flagi, rollupy reklamowe, billboardy, banery, animowane reklamy w ekranach LED.

Oferujemy pełen zakres projektowania materiałów reklamowych dla inwestycji deweloperskich. W naszym zespole pracują osoby z wieloletnim doświadczeniem w DTP oraz kreatywni graficy, będący w stanie przygotować projekty wysokiej jakości w przystępnym czasie.

Reklamy zewnętrzne mogą świetnie oznaczyć miejsce budowy oraz informować społeczność o nowej inwestycji. Wysokiej jakości wizualizacje, umieszczone na dużym formacie, robią dobre wrażenie na osobach wizytujących miejsce budowy i potrafią świetnie oswoić Klienta z ofertą.

Wyślij Brief
08

08 Marketing inwestycji

Oferujemy wdrożenie kompleksowego lejka sprzedaży dla każdego rodzaju inwestycji deweloperskiej. Nasi Klienci nie muszą martwić się marketingiem i budową lejka sprzedaży.

Połączyliśmy wiedzę programistyczną, marketingową, ekonomiczną
i graficzną w produkt, całkowicie delegujący budowanie sprzedaży inwestycji deweloperskiej. Nasi Klienci zatrudniają w biurach, osoby dedykowane do spotkań, rozmów i podpisywania umów, podczas gdy
G2 TEAM zajmuje się kompleksowym wygenerowaniem zapytań. Korzystamy z marketingu internetowego, remarketingu, mailingu, masowej komunikacji sms, projektowania 3D, projektowania stron i reklam oraz copywritingu. Szeroki zakres umiejętności, dostępny jest od ręki, przy niskiej opłacie abonamentowej. Próba zbudowania zespołu o tak szerokich kompetencjach, jest bardzo kosztowna i czasochłonna. Nasza usługa jest dostępna również dla małych firm deweloperskich.

Wyślij Brief
E-MARKETING

We are Your Team

Jesteśmy zespołem posiadającym umiejętności w zakresie technologi IT, ekonomii, grafiki 3D, brandingu, reklamy oraz sprzedaży. Analizujemy, projektujemy oraz wdrażamy dla naszych Klientów efektywne rozwiązania, wspierające sprzedaż nieruchomości w całej Polsce. Sprawdź nasze portfolio projektów deweloperskich – ponad 30 realizacji. Wartość inwestycji w sprzedaży ponad 700 mln złotych.

Inwestycje

Wyślij Brief
ZAUFANIE

Współpracujemy

Nasi Klienci dają nam pasję potrzebną do działana. Realizują rozmaite projekty deweloperskie dla Klientów z całej Polski, podejmują trud tworzenia miejsc w których Klienci mieszkają przez dekady. Rozwój rynku nieruchomości oraz coraz bardziej zaawansowane projekty, napędzają nas do pracy. Pracujemy na codzień w następujących miastach: Kołobrzeg, Poznań, Warszawa, Wrocław, Kraków, Gdynia, Sopot, Gdańsk, Szczecin, Katowice, Rumia. Oferujemy kompleksowe usługi reklamowe dla inwestycji deweloperskich w całej Polsce.

Opinie naszych klientów

Alicja Koss

Alicja Koss

KOWO Udvikling & GS Seacon ApS / CEO

Współpracujemy z G2 TEAM już od ponad 6 lat. Firma wykonała dla nas kilka stron internetowych: dla branży rozwoju infrastruktury oraz deweloperskiej. G2 TEAM prowadziło również kampanie Google ADS dla inwestycji deweloperskich, które pozytywnie wpłynęły na sprzedaż, będąc jednocześnie zgodne z zakładanym budżetem i planem sprzedaży. Polecamy.

Dawid Mrozowski

Dawid Mrozowski

Koordynator ds. Marketingu i Komunikacji / Mota-Engil Real Estate Management

G2 TEAM zrealizowało dla nas strony dwóch warszawskich inwestycji mieszkaniowych. Współpraca przebiegała bardzo sprawnie, a finalny produkt wygląda nowocześnie i działa beż żadnych problemów. Polecam tę firmę do stworzenia strony internetowej, która będzie wyróżniać się na tle konkurencji.

Julia Klein

Julia Klein

Architekt, Klien Interiors

Firma wykonała dla mnie stronę internetową (projekt graficzny, programowanie, wdrożenie) oraz SEO. Projekt graficzny, który był dla mnie istotny przekroczył moje oczekiwania. Cała strona techniczna została bardzo profesjonalnie wykonana bez żadnych problemów. Firma z dużym doświadczeniem, solidna i ekspresowa pomoc, szybka realizacja, świetny kontakt.

Łukasz Szykuć

Łukasz Szykuć

Architekt / Właściciel, TLS Developer

Z G2 TEAM współpracujemy już od ponad 3 lat. W tym czasie z powodzeniem zrealizowaliśmy wdrożenia dwóch stron internetowych oraz liczne akcje promocyjne w kanałach on-line i off-line. G2 TEAM stale wspiera nas w zakresie pozycjonowania stron oraz e-marketingu. Zdecydowanie polecamy.

Dominik Matyka

Dominik Matyka

Investor, IT Company

Agencja G2 TEAM spisała się bardzo dobrze. Bezproblemowa, szybka komunikacja i skupienie na oczekiwaniu klienta. Przy tym zespół był zawsze otwarty na nasze uwagi i na bieżąco informował o postępach prac. Firma godna polecenia.

Ariane Hengst

Ariane Hengst

Managing Director, Video Tutor GmbH

Współpracowaliśmy z agencją G2 TEAM przy wielu projektach. Za każdym razem zespół wykazał się niezawodnością, elastycznym podejściem i entuzjazmem do pracy. Doskonałe połączenie kreatywności i umiejętności technicznych.

Nicolas Kröger

Nicolas Kröger

Director E-Commerce, modotex GmbH

Agencja G2 TEAM dokonała implementacji technicznej naszej strony internetowej. Współpraca była bardzo przyjemna i efektywna pod każdym względem. Szczególnie doceniliśmy wysoką elastyczność, dokładność i komunikację z firmą.

Zapytaj o ofertę

Sposób pracy – Projekt i profesjonalne wdrożenie strony www oraz strategii marketingowej dla dewelopera

  1. Research
  2. Określenie grupy docelowej oraz otoczenia biznesowego
  3. Opracowanie pozyskanego materiału
  4. Przygotowanie makiety strony internetowej dla inwestycji deweloperskiej
  5. Przygotowanie projektu graficznego strony internetowej
  6. Programowanie strony www dewelopera – front-end i back-end (Strapi, WordPress, October CMS, YII2)
  7. Optymalizacja SEO strony internetowej i testy
  8. Uruchomienie strony internetowej na serwerze
  9. Wdrożenie strategii marketingowej dla dewelopera
  10. Monitorowanie, analiza, rozbudowa

1 ) Research

Profesjonalna strona internetowa inwestycji deweloperskiej to jedno z najważniejszych narzędzi do sprzedaży nieruchomości, przedstawienia koncepcji inwestycji oraz obsługi Klienta. Inwestycje można podzielić na różne grupy: ze względu na typ nieruchomości, lokalizację, docelowych odbiorców, cenę, typ architektury oraz wiele innych czynników.

Tworząc strony internetowe, wiemy, iż jest to strategiczny element marki i tożsamości inwestora. Aby poznać Klienta oraz jego inwestycję, musimy zadać odpowiednie pytania, dokonać analizy i skatalogować materiały oraz nierzadko dokonać przeglądu i oceny rynku. Research jest dla nas podstawą do działania, przygotowania planu realizacji strony internetowej oraz dokładnej wyceny.

W przypadku realizacji przez nas zespół wizualizacji 3D, blisko współpracujemy z architektem i wykonawcą, tak aby rendery 3D idealnie odwzorowały użyte materiały i planowany efekt finalny. Oferujemy możliwość wykonania wizualizacji zewnętrznych wraz z zagospodarowaniem terenów zielonych, wizualizacje 3D wnętrz, przekroje 3D, spacery 3D po wnętrzach nieruchomości oraz animacje w formie filmu.

2 ) Określenie grupy docelowej oraz otoczenia biznesowego

Określając grupę docelową, analizujemy lokalizację inwestycji, typ zabudowy, cenę za m2, cechy projektu oraz konkurencję i uwarunkowania otoczenia. Grupa docelowa warunkuje stylistykę projektu graficznego strony internetowej, technologię wykonania oraz typ strony: One Page lub rozbudowana strona z wieloma zakładkami.

3 ) Opracowanie pozyskanego materiału

Opracowanie pozyskanego materiału to między innymi:

4 ) Przygotowanie makiety strony internetowej dla inwestycji deweloperskiej

Makietę opracowujemy w narzędziu Figma. Makieta to uproszczona wersja projektu graficznego strony Internetowej, która możliwie dokładnie odwzorowuje elementy które znajdą się na docelowej stronie internetowej. Tworzenie makiety w bliskiej współpracy z Klientem, umożliwia szybkie przejście z etapu “czystej kartki” do konkretnej wizji serwisu. Na tym etapie można również przetestować kilka układów strony i ułożenia elementów. Zaakceptowana makieta, zostaje przekazana do projektanta UI, który może się skupić na na pracach graficznych i dopracowaniu szczegółów projektu.

5 ) Przygotowanie projektu graficznego strony internetowej dla dewelopera

Projekt graficzny strony internetowej, przedstawiającej inwestycję deweloperską, również wykonujemy w programie Figma. Figma to innowacyjne rozwiązanie, działające on-line w przeglądarce WWW oraz aplikacji na komputery. Umożliwia pracę na jednym widoku, w tym samym czasie przez wiele osób oraz podgląd prac i komentowanie przez Klienta. To idealne narzędzie do pracy zespołowej oraz pracy zdalnej.

Projektant UI, korzysta z opracowanych na wcześniejszym etapie materiałów, makiety oraz koncepcji, dzięki czemu skupia się wyłącznie na aspektach graficznych i perfekcyjnego dopasowania typografii, kolorystyki i doboru materiałów graficznych, aby zaspokoić potrzeby użytkowników witryny oraz Klienta.
Nasz zespół graficzny oferuje również kompleksowe opracowanie brandingu inwestycji. Projektujemy logotypy, banery zewnętrzne, ulotki, katalogi oraz animacje reklamowe.

6 ) Programowanie front-end i back-end (Strapi, WordPress, October CMS, YII2)

W zależności od budżetu Klienta oraz stopnia złożoności strony, możemy zaproponować różne rozwiązania technologiczne.

Podstawowa oferta przewiduje wdrożenie warstwy front-end w HTML/CSS oraz jako back-end CMS WordPress oparty na języku PHP. Użytkowanie WordPressa wraz z jedną z wtyczek do tworzenia tzw. cache (np. WP-Rocket) i optymalizacją obrazów poprzez CDN i format WEBP sprawia, że strony na WordPress mogą mieć bardzo wysokie oceny w narzędziach typu GTMetrix i osiągać niskie czasy wczytania strony.

Jednak przy bardzo rozbudowanych, multimedialnych serwisach, posiadających rozbudowane wyszukiwarki i dynamiczne filtrowanie, zalecane jest korzystanie z rozwiązań headless CMS. Takie rozwiązanie diametralnie przyśpiesza czas odpowiedzi strony i wczytywanie materiałów. Warstwa wizualna strony, jest napisana osobno w języku JavaScript / TypeScript, React lub Gatsby i komunikuje się w razie potrzeby z warstwą back-end i bazą danych opartymi o np. PHP lub Node.js oraz bazą MySQL.

Ten podział, pozwala na płynne wczytywanie najpotrzebniejszych elementów, bez obciążeń monolityczną architekturą. Dobór technologii, poparty jest analizą wymagań i przewidywanym ruchem generowanym przez Klientów oraz mnogością materiałów multimedialnych, obciążających procesor i pamięć serwera.

7 ) Optymalizacja SEO i testy

Każda strona, którą wykonujemy, otrzymuje podstawową optymalizację SEO. Witryny otrzymują indywidualne tytuły strony i meta opisy, ścieżki podstron nawiązują do treści i zawierają główny frazy. Strony otrzymują dobrze widziane przez Google znaczniki H1, H2, H3 oraz sitemap. Witryny zgłaszane są do Google Search Console.

W przypadku małych inwestycji deweloperskich, ciężko jest uzyskać wysoką pozycję w wyszukiwarce i konkurować z branżowymi portalami nieruchomościowymi lub dużymi deweloperami, jest to ekonomicznie niewskazane, reklamy płatne w Google ADS i Facebook oraz marketing outdoor wystarcza w takich wypadkach.

W przypadku gdy deweloper chce budować stronę swojej marki, prezentującą różne inwestycje, lub inwestycja jest duża i realizowana przez kilka lat, można wtedy wykonać szereg działań prowadzących do pozycjonowania interesujących fraz w TOP 10.

Nasze witryny internetowe były profesjonalnie pozycjonowane na frazy takie jak: sprzedaż apartamentów nad morzem, mieszkania nad morzem, apartamenty z widokiem na morze na sprzedaż, domy na sprzedaż poznań, mieszkania od dewelopera Poznań, mieszkania na sprzedaż Warszawa, deweloper Kołobrzeg, domy na sprzedaż Szczecin, deweloper trójmiasto, mieszkania na sprzedaż trójmiasto oraz wiele innych.

Testy dotyczą funkcjonowania strony w różnych przeglądarkach oraz na różnych urządzeniach, np. małych laptopach lub telefonach różnych marek (ios / android).

8 ) Uruchomienie strony internetowej inwestycji deweloperskiej na serwerze

Wybór hostingu zależy od technologii wykonania strony internetowej oraz zakładanego obciążenia serwera, generowanego przez użytkowników. W naszej pracy korzystamy ze standardowych hostingów takich firm jak home.pl czy nazwa.pl oraz rozwiązań chmurowych Amazon Lightsail. Zachęcamy Klientów do korzystania z nowoczesnych udogodnień w zakresie optymalizacji i bezpieczeństwa stron internetowych. Korzystamy między innymi z:

9 ) Wdrożenie strategii e-marketingowej dla inwestycji deweloperskiej na rynku pierwotnym

Oferujemy szeroki zakres usług marketingowych dla deweloperów. Prowadzimy kampanie w Google ADS, Facebook, Instagram, Youtube, optymalizację SEO oraz prowadzenie profili sprzedażowych na branżowych portalach jak Oto-Dom czy OLX.

Reklama Facebook dla branży sprzedaży nieruchomości

Mimo pewnych zmian, ograniczających ścisłe targetowanie na wiek lub płeć w przypadku nieruchomości, facebook to wciąż potężne narzędzie, umożliwiające tanie dotarcie do odbiorców z komunikatem na temat oferty sprzedaży lub wynajmu nieruchomości.

Facebook umożliwia wyświetlanie reklam osobom o cechach i zachowaniu wskazującym na zainteresowanie zakupem nieruchomości. Osoby te, możemy zawęzić pod względem lokalizacji do miasta, województwa czy kraju. Świetnym narzędziem, jest również monitorowanie odbiorców za pomocą pixel facebook. Możemy np. przygotować listę osób, które odwiedziły stronę inwestycji poprzez reklamy w Google ADS i na jej bazie przygotować podobną grupę odbiorców i wyświetlić im komunikat na portalu Facebook lub Instagram. W ten sposób łatwo i szybko otrzymujemy ekspozycję na osoby, wykazujące podobne zachowania i zainteresowania nieruchomościami, jak te, które odwiedziły już naszą stronę.

Reklama na Instagram dla inwestycji deweloperskiej

Instagram to jedna z najbardziej popularnych platform social media w Polsce. Nieruchomości są świetnym i modnym tematem w aplikacji Instagram, uzyskują dużą aktywność użytkowników i szerokie zasięgi. Możliwość precyzyjnego targetowania oraz stała komunikacja za pomocą relacji, pozwala budować zasięg i zdobywać zaangażowanych, świadomych fanów.

Kampania w Google ADS dla inwestycji deweloperskiej

Google ADS (AdWords) to obecnie szeroki ekosystem reklamowy, dający wiele możliwości wychodzących poza standardowe reklamowanie w wynikach wyszukiwania Google. Możemy tworzyć kampanie Discovery – wyświetlające się na telefonach z systemem Android, reklamy na Youtube oraz w sieci reklamowej (również w aplikacjach mobilnych) – największej na świecie. Możemy łatwo wygenerować grupy odbiorców, np. z konkurencyjnych inwestycji i wyświetlać im reklamy remarketingowe. Google ADS nie jest jeszcze obwarowane tak dużymi ograniczeniami targetowania w przypadku sprzedaży nieruchomości, jak platformy firmy Meta (Facebook, Instagram).

Usługi G2 TEAM: Projektowanie stron internetowych w branży nieruchomości (real estate), Programowanie stron www, programowanie wyszukiwarek mieszkań, projektowanie logo, projektowanie broszur i katalogów, marketing dewelopera, projektowanie banerów outdoor, reklamy google ads, facebook ads, instagram ads, youtube, mailing, zarządzanie i modernizacja serwisami internetowymi, responsywne, mobilne strony internetowe dla deweloperów nastawione na konwersje.

Czy ten artykuł był przydatny?

Kliknij na gwiazdkę by go ocenić! :)

Średnia ocena / 5. Ilość ocen:

Bądź pierwszym, który oceni ten artykuł!