Wsparcie marketingowe dla inwestycji deweloperskiej Posesja Plażowa w Grzybowie
Dla spółki KAPITAŃSKA INVEST Korbanek Trzciński Michalski sp.k. realizujemy już drugi projekt deweloperski, znajdujący się w Grzybowie, pięknej miejscowości obok Kołobrzegu.
Pierwszym projektem, który okazał się ogromnym sukcesem, była Posesja Kapitańska. Zespół 3 budynków (łącznie 120 apartamentów) położonych 50 metrów od pasma nadmorskiego. Projekt świetnie trafił w potrzeby rynku i został wyprzedany przy minimalnych nakładach na reklamę. Zapewnialiśmy wsparcie w zakresie budowy i administracji strony internetowej, reklam Google ADS oraz widoczności na portalach branżowych jak Oto-dom czy Olx.
Obecnie realizujemy wspólnie projekt deweloperski „Apartamenty Posesja Plażowa”. Kompleks składa się z 4 nowoczesnych budynków, oferujących różnorodne metraże apartamentów na sprzedaż, od przytulnych studio po przestronne mieszkania z tarasami i balkonami. Grzybowo oferuje szybki dostęp do sąsiedniego Kołobrzegu, jednocześnie zachowując wyjątkowy klimat i ciszę. Plan zagospodarowania miejscowości przewiduje tylko niskie 3-4 kondygnacyjne budynki, przez co miejscowość zachowa kameralny charakter. Wzdłuż miejscowości przebiegają piękne ścieżki rowerowe, w tym malownicza R10. Łatwy dojazd zapewnia trasa szybkiego ruchu S3, dzięki której można tutaj dotrzeć w niecałe półtorej godziny ze Szczecina i dwie i pół godziny z Berlina. Turyści mogą również korzystać z lotniska w Goleniowe.
Nasza agencja opracowała kompleksową strategię promocyjną dla inwestycji, wdrażając popularne rozwiązania cyfrowe. Rozpoczęliśmy od stworzenia zoptymalizowanej strony internetowej, skrojonej na miarę potrzeb inwestycji, po czym zaimplementowaliśmy kampanie reklamowe w Google Ads, osiągając imponujący wynik ponad 40 000 unikalnych kliknięć miesięcznie. Nadzór nad tagami i skryptami odbywał się za pomocą Google Tag Managera, co pozwoliło na precyzyjne śledzenie konwersji.
Dodatkowo, uruchomiliśmy zintegrowane kampanie na platformach społecznościowych takich jak Facebook i Instagram, koncentrując się na generowaniu leadów i maksymalizacji zasięgu. Strategia ta była wspierana zaawansowanymi technikami SEO oraz zastosowaniem multimediów, w tym unikatowych materiałów wizualnych takich jak zdjęcia i filmy z drona. Proces ten został dodatkowo usprawniony przez marketing automation, z zastosowaniem narzędzi takich jak Zapier, umożliwiających skuteczną integrację i automatyzację zadań marketingowych.
Ponad 90 apartamentów zostało już sprzedanych, a spółka jest w trakcie uruchamiania nowej linii biznesowej „Posesja Apartamenty” zajmującej się zarządzaniem apartamentami i ich wynajmem. Również w tym przypadku, przygotowaliśmy stronę internetową oraz będziemy wdrażać działania on-line marketing i lead generation. Wspólnie z Klientem chcemy promować region kołobrzeski w Polsce i za granicą, stawiając na aktywną turystykę, zdrowie i regenerację psychofizyczną. Pomóc może w tym świetna baza treningowa jak: ścieżki rowerowe, ścieżki biegowe, przystań jachtowa w Dźwirzynie, siłownie, sale odnowy biologicznej oraz wiele innych.