Zobacz Wszystko

Branding

W czym tkwi tajemnica sukcesu znanych firm? Właśnie w tym, że są znane i konsumenci bez zawahania potrafią skojarzyć daną markę z konkretną potrzebą. Skuteczna działalność firmy zaczyna się w świadomości klienta – i dokładnie tym zajmuje się branding. Za tym pojęciem kryje się nie tylko kreowanie pozytywnego wizerunku marki, ale także kształtowanie całej osobowości firmy. Branding pokazuje odbiorcom jakie wartości wyznaje marka, jakie są jej cele i co sprawia, że wyróżnia się na tle konkurencji. Zajmujemy się kreowaniem wizerunku firm, w tym opracowaniem identyfikacji wizualnej, a także rebrandingiem.

 Wyjątkowa marka

Budowanie wizerunku marki to długotrwały i złożony proces, który znacznie wykracza poza wizualną wizję promowania firmy. Branding musi podkreślać unikatowe wartości cechujące markę i sprawnie docierać z tym komunikatem do świadomości docelowej grupy potencjalnych odbiorców, budując lojalność i zaufanie do firmy.

Skojarzenie i emocje

Większość decyzji konsumenckich nie zapada po długotrwałych analizach, porównaniach konkurencji i przemyśleniach, ale jest podyktowana podświadomym skojarzeniem. Silna marka musi przemawiać do wyobraźni i emocji klienta. Dzięki temu ma szansę zapaść w pamięć i wytworzyć rodzaj wyjątkowej więzi na linii konsument-marka.

Branding

Skuteczny branding zaczyna się od analizy rynku i konkurencji. Następnie trzeba dokładnie określić grupę docelową, do której ze swoim komunikatem chce dotrzeć firma. Istotą brandingu jest zdefiniowanie tego, co cechuje naszą markę i wyróżnia ją od innych, podobnych podmiotów i wykorzystanie tego w taki sposób, aby zapisać się w świadomości klientów.

W ramach działań związanych z brandingiem proponujemy całościowe opracowanie wszystkich elementów, które wpływają na to, w jaki sposób marka jest odbierana przez odbiorców. Na potrzeby identyfikacji wizualnej firmy proponujemy dobór kolorystyki, typografii i projektujemy logo, które pomoże wyróżnić daną markę. Oferujemy też usługi związane ze strategią komunikacji firmy – copywriting, przygotowywanie tekstów na potrzeby firmowych stron internetowych oraz obsługę social media.

W przypadku firm, które funkcjonują na rynku od dłuższego czasu i pomimo atrakcyjnej oferty nie notują poprawy swoich wyników warto sięgnąć po rebranding. W ramach takich działań wprowadzane są zmiany, które mają na celu odświeżenie wizerunku marki i lepsze dostosowanie do aktualnych warunków w danej branży.

Zapytaj o ofertę