Kim jesteśmy?
G2 TEAM & Alphta Digital Lab Berlin to agencja interaktywna skupiająca w sobie cechy software housu,
studia projektowego oraz agencji marketingowej. Łączymy szereg kompetencji, aby opracowywać dla naszych
partnerów inspirujące projekty: strony internetowe, sklepy internetowe, portale, aplikacje mobilne i
webowe, strategie e-marketingowe, efektywny branding. Zapraszamy do przejrzenia naszego portfolio.
Stanowisko: Junior Copywriter & Social Marketing Specialist
Lokalizacja pracy:
Praca zdalna ze spotkaniami w biurze w Szczecinie.
Praca w biurze w Szczecinie.
Opis stanowiska:
- Tworzenie treści tekstowych i koncepcji
- Kreowanie i wdrażanie koncepcji marketingowych w Social Media
- Analizowanie aktualnych trendów rynkowych
- Doradztwo marketingowe dla naszych klientów
- Prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych
- Tworzenie i wdrażanie strategii content marketingu
- Współpraca przy tworzeniu stron internetowych oraz portali informacyjnych
Wymagania:
- Status studenta na kierunku związanym z marketingiem, nowymi mediami, ekonomią lub innym
- Umiejętność pisania interesujących i angażujących treści
- Zainteresowanie marketingiem oraz nowoczesnymi technologiami
- Szerokie spojrzenie na otaczający nas świat oraz umiejętność analitycznego myślenia
- Podstawowa znajomość zasad i technik copywritingu, SEO oraz content marketingu
- Znajomość pakietu Google Docs, Word, ChatGPT
Mile widziane:
- Ambicja oraz chęć ciągłego rozwoju
- Pierwsze doświadczenia zawodowe w branży
- Umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów
- Odpowiedzialność za realizację zadań i profesjonalne podejście do klienta
- Ukończone szkolenia w zakresie Prowadzenia Kampanii Social Media / Google ADS
Oferujemy:
- Wynagrodzenie godzinowe 32 zł netto na podstawie umowy zlecenie
- Wymiar czasu pracy: pół etatu lub pełen etat
- Szkolenie i pracę z narzędziami takimi jak: Senuto, Semrush, OpenAI, Facebook ADS, Google ADS, Figma, Canva, Ahrefs, Google Analytics
- Udział w różnorodnych projektach marketingowych dla firm z różnych branż, co pozwoli zdobyć cenne doświadczenie oraz lepiej zrozumieć funkcjonowanie podmiotów gospodarczych na polskim rynku zarówno w kontekście mikro, jak i makroekonomicznym