Jesteś tutaj: Blog / Efektywny landing page e-commerce dla producenta małego agd

Efektywny landing page e-commerce dla producenta małego agd

Kwiecień 16, 2021

SENCOR to firma wywodząca się z Japonii, mająca już od lat 60-tych bogatą historię innowacyjnych produktów. Obecnie to marka podążająca za światowymi trendami i innowacyjnością w zakresie produkcji sprzętu elektronicznego oraz agd. SENCOR dostarcza produkty do ponad 55 krajów na świecie, oferuje szeroki asortyment w branży artykułów gospodarstwa domowego, zdrowia i urody, elektroniki użytkowej, rtv, tabletów oraz elektroniki samochodowej.

SENCOR jest dostępny w Polsce w czołowych sieciach handlowych oraz sklepach internetowych. Marka działa na bardzo konkurencyjnym rynku, nie tylko w zakresie sprzedaży ale również ekspozycji produktów w sieciach dystrybucji fizycznej i on-line.

Dział strategii dystrybutora marki w Polsce, firmy FAST Poland Sp. z o.o. opracował koncepcję stworzenia 2 rozbudowanych serwisów typu landing page, prezentujących produkty w sposób zbliżony do sklepu internetowego i przekierowujących użytkowników bezpośrednio do kart produktowych w wybranych przez nich, ulubionych sklepach Internetowych.

Schemat przepływu użytkowników został przedstawiony na poniższym diagramie.

przeplyw-uzytkownikow-e-commerce-marketing2

Użytkownicy sprowadzeni za pomocą reklam graficznych w Social Media oraz Google ADS po zapoznaniu się z walorami produktów, mogą przejść do swojego ulubionego sklepu i zakupić wybrany produkt. Marki znanych sklepów, występują w charakterze czynnika zwiększającego konwersję.

Przygotowaliśmy dwa serwisy internetowe dla dla marki SENCOR.

 

Sencor odkurzacze

 

Projekt landingpage e-commerce dla Sencor Odkurzacze

 

Sencor Blendery

 

Projekt strony internetowej e-commerce dla Sencor Blendery

 

Klient uzyskał rewelacyjne wyniki dzięki wdrożeniu kampanii opartej o landing page e-commerce, wyprzedając stany magazynowe i wstrzymując w pewnym czasie kampanię do czasu ściągnięcia produktów z Japonii. Zaletą tego typu kampanii jest szybki czas wdrożenia oraz relatywnie niski koszt opracowania serwisu. Cały mechanizm back-end sklepu internetowego nie jest potrzebny, a sprzedaż odbywa się poprzez śledzone przekierowanie na zewnętrzną platformę.